Äntligen lov!

Nu är det äntligen lov, vem har inte längtat?
Har även igår handlat klart alla julklappar och köpt lite julkläder till mig, laddar upp en bild på dem på lördag när de kommer till prov! Så sjuukt skönt det ska bli att få sova och pressa gidis med lillebror imorn!♥
Blir ändå att vaknar vid sju så man hinner med julkaleldern, många tycker att årets är dålig. Men jag tycker den är bra, haha. Men tycker den är vääldigt rolig att titta på faktiskt!

Sen vill jag också ta upp till den föra som kommenterade mitt förra inlägg där jag skrev "min" pasadena, menar ju inte att han är MIN, menar att jag ser han som min i mina drömmar. Han är ju som drömmponnyn och man borde få drömma? Så om du läser detta kan du ju skicka ett mejl eller nå, anonymt är vääldigt barnsligt.


Hoppas ni får en bra kväll, kommer nog en massa roliga inlägg ikväll ska ni se!♥


Hejdå bloggläsare!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback