Drömprinsen är mitt framför ögona på mig.

Är fortfarande lika glad sen igår, världens finaste ponny gjorde min vecka suuper bra!
Har inte varit så här glad på länge, vet häller inte hur jag ska klara mig i några veckor utan att rida och träffa Passe♥
Hade jag haft pengarna hade jag köpt honom utan att tveka, han lär mig så mycket och jag känner för varje gång jag rider honom hur vi utvecklas. Men det är inte ridning i sej som är det jag längtar till mest, jag älskar att stå i boxen och borsta honom. Få känna närheten av honom och bara stå där med honom.
Vissa tycker mockning är tråkigt, men det tycker då inte jag. Stalljobb är kul och väldigt avslappnande, klart att det kan bli lite tungt efter ett tag. Men sånt får mab stå ut med när man har djur, att det är tufft ibland asså.


Juste, har suttit och pillrat på en header till min älskade blogg, vet däremot INTE hur man stoppar in den. Får fråga om någon kan göra det åt mig eller nå.

 
(Dålig kvalla här när man laddar upp då det blir lite udda...)



Hejdå bloggen, ses ikväll!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback