Hemma hos mamma :)

Nu är jag då hemma hos mamma, det är här jags ka fira jul. Pappa ska till Danmark till våran släkt med min farbror! De kommer nog bli super kul för dem, kommer självklart sakna pappa, men vi träffas ju snart.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, har inte hänt så mycket "magiskt" på senaste tiden. Ska imorn skriva om sista ridlektionen och berätta varför det var så kul! Kommer sakna ponnyhestarna, men snart är jag tillbax och ska rida min Pasadena varje lektion om jag kan! Vill verkligen utvecklas på honom, lillprinsen♥


Mitt lilla charmtroll, lova ya Passe!♥


S
ka dra mig mot snarklådan, godnatt!

Kommentarer
Postat av: anonym

öhm din?

2011-12-21 @ 23:40:39
Postat av: Emelie

Jag menar inte sååå, gud asså. Kan man inte skriva så eller? Jag menar att jag älskar honom, det förstår du väll att jag vet att han inte är min...

Och att lämna anonymt är lite barnsligt då jag inte blir arg eller så för att jag vet vem du är.

Det ser ju lite konstigt ut om jag skriver "Bodens ridklubbs charmtroll", man får väll fantisera? :)

2011-12-22 @ 12:03:20

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback