Hemma igen

Har varit hos mormor och morfar och ätit lunch/middag, mummsigt var det minsan!
Vi åt rök lax(kall), potatis och citron sås. Godaste på läänge, åt lite mer än vad jag skulle ha gjort kan jag till och med erkänna. Men ibland måste man få göra som man vill och när om inte dagen före julafton?
Sen hyrde jag och Jesper (min lillebror) filmer "smurfarna" hos dem på deras tv grej. Super rolig film faktiskt, Jayma Mays som är med, hon är ju med i Glee och ser ut som en liten ängel!

Sen kom vi hem, jag och Jesper gick ut med Lisa så hon fick lite motion.
Sen ville Jesper ha snöbolls krig, så han gick upp med Lisa och kom ner igen. Efter en stund så tog av en klimp typ som vägde AS mycket, den föll på mitt ben och jädrar vad det gjorde ont. Hela benet vred sig och det tryckte as mycket mot foten, så nu är jag lite öm.
Menmen, så kan det ju också gå. Nu vet jag inte vad jag ska skriva längre så jag får skriva sen istället, kan bjuda på en bild från idag som jag tog hos mormor och morfar!♥


Dissa minen däremot, ser lite skummt ut, haha.


Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: frida

naaw va fin blogg! =) första gången jag kollar på den nu, fin design och allt! :) <3

2011-12-23 @ 21:35:12
URL: http://fridalejon.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback