Låång dag.

Sitter nu och tar det lugnt efter en lååång dag.
Idag har jag gjort lite av det ena och det andra. Till att börja med så for vi till coop och träffade tomten som var där och gav lite paket.
Sen skulle lillebrorsan klippa sig 14.15 och jag skulle på julshow klockan 14.00, men de skjutsade mig och for sedan till frisören. De kom sen i slutet också och tittade de med!
Julshowen var super bra, lika bra som föra året.
De hade luciatåget till att börja med, sen hade hade de en tävling elevrna mot instruktörerna, elevrna van! Men jag tror att det var eftersom att Pessoa, som instruktörerna hade var rädd för publiken och ville INTE vara med, elevrna hade Bellman som är proffs på det nu.
Sen var det också maskerad hoppning, alla var suuper duktiga!
Måånga roliga kläder hade de tagit på sig ochd et var mycket roligt att se på, Emil(den enda killen som red i hoppningen) hade klätt ut sig till tjej, publiken skrattade vääldigt mycket kan jag då säga.
Sen hade de lånat min tremännings ponny Popcorn till rudolf att köra runt och kasta upp godis med, som förra året. Han är suuper fin att köra och det var en mycket trevlig upplevelse.
Sen for vi och handlade, hyrde film och lagade mat.


Men nu ska jag gå och se på film med min älskade pappa, ha en trevlig lördag kväll och jag hoppas ni tyckte om det ni läste! ♥


Kommentarer
Postat av: Fatma - JULKALENDER

Dagens lucka innehåller en utlottning av en valfri ring :)

2011-12-18 @ 17:41:34
URL: http://fatmas.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback