Ponnybrudarna ♥

Nu kommer ett låångt inlägg om Fanny och Michelle som driver bloggen: www.ponnybrudarna.se !
Varför jag skriver om de här två tjejerna är för att de verkligen förtjänar det! De är två helt underbara tjejer och de skriver alltid om saker som intresserar unga och lite äldre ridtjejer&killar. Även sånna som inte gillar hästar kan till och med läsa om dem. Jag skickade tex. en förfrågan via facebook och förväntade mig inte att de skulle svara, men det tog inte många minuter innan jag kunde skicka ett "Hej! :D" och de svarade tillbaka med ett "Hej! :)", verkligen roliga och smarta tjejer. När man först går in på bloggen kanske man får tanken "Inte en till sån här hästblogg...", men det är det VERKLIGEN inte, deras blogg handlar om deras liv som tonåringar och mycket annat.
Man kan ju som inte sitta dag in och dag ut och skriva bara om sin ponny. Det skulle bli hyffsat långtråkigt att läsa måste jag säga.
Och nu kommer jag nog låta som en stalker, men det är jag inte. Är bara ganska så beronde av deras blogg, tex. så går jag in typ någon gång i timmen och väntar spännt på ett nytt inlägg!!!


Det här är de två galna tjejerna på ponnybrudarna, måste säga att det ser kanske liiite gaalna ut. Men var är livet om man inte kan bjuda på sig själv och ha kul va?


De här tjejerna är några av de bästa ryttarna jag sett och det säger jag inte bara för att säga så. Det är sant, de har sådan teknik och kontakt med sina hästar båda två.
De var verkligen vad de gör och sitter inte bara och drar i ett par rep och her snder hästens munn. De är faktiskt vääldigt duktiga ryttare!


Älskar verkligen att följa deras blogg och måste erkänna och det är den bästa bloggen jag följer och då följer jag ändå en del bloggar.
De är två 15 åriga tjejer som verkligen ger allt de har i skola och lägger nästan all sin fritid på hästar(Vill jag också!), ändå så år vi läsare dag efter dag nya inlägg! Vi kräver ju som inte att de ska skriva, eller iallafall inte jag, men ändå så kommer det bara mer och mer!
Det är desutom som att man känner dem då de är så 110% ärliga om allt och skriver så mycket och svarar nästan på alla frågor de får in och man blir bara glad varje gång man klickan in på deras blogg!!♥
Därför är det så att ni SKA besöka dessa tjejers blogg:




Hoppas ni gillade inlägget, ses seen!♥









Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback