En rolig lista♥

1. En serie som aldrig borde ha lagts ner?
Legend of the seeker, hade verkligen mycket mer att ge...


2. En serie som du önskar att fler personer tittade på?
Ingen speciel, men Greys Anatomy är sjuukt bra!


3. Favoriten bland de nya serierna för säsongen?
Ingen jag kan komma på bara såhär..


4. Din favoritserie någonsin?
Just nu är det Sanctuary, men har så sjuukt många andra jag älskaar!♥


5. En serie som du hatar?
Hata är ett starkt ord och jag hatar ingen serie, tycker mindre om är mer passande!


6. Ditt favoritavsnitt av din favoritserie?
Har en del, men kan säga några.
Sanctuary: Ett av avsnitten i den här säsongen, när en far back i tiden och en ser hennes iphone! ;)
Legend of the seeker: När Kahlan dödar Richard för att hon blivit "besatt" av ondska!
Greys Anatomy: Så många scener som är bra, men de sorliga är BÄST!
Glee: Alla scener med Brittana♥
Charmed: Alla med Prue♥


7. Minst favoritavsnitt av favoritserie?

Tycker inte om egoistiska avsnitt, där allt kretsar runt 1 person, man vill se liite av alla! :D


8. En serie som alla borde titta på?
Well, alla gillar inte samma serier, men Glee är någon som har allt i sig♥


9. Bästa scenen någonsin?
Finns många scener där jag gråtit eller skrattat så det gör ont, skicka en kommentar om ni vill höra detaljer!  


10. En serie som du inte trodde att du skulle gilla men slutade upp med att älska?
Nu kommer så där
Legend of the seeker, när jag först såg den tyckte jag den var töntig! xD
Men det behövdes bara 20 min så hade den vunnit mitt ♥



11. En serie som gjorde dig besviken?
Har ingen sån, Däremot Vampire Diaries(?) kollade jag på en gång, tyckte inte om den...


12. Ett avsnitt du har sett mer än 5 gånger?
 
Har typ sett ALLA avsnitt av Sanctuary mer än 5 gånger!♥ Är väldigt beronde, de är som mina bääbisar!!


13. Favoritserie från barndomen?
  
Pokemon, är fortfarande ett fan av det! ÄLSKADE det mest i hela världen när jag var liten, har till och med en bild när jag har klätt ut mig till Ash och allt. Om jag hittar bilder ska jag visa er någon gång!

14. Manlig favoritkaraktär?
Allvarligt, det här blir tufft, det får bli några bilder här under, annars blire så jobbigt!

 
Legend of the seeker!♥ Just remember, keep your hand off him!

 
Sanctuary

 
Sanctuary, Tesla loooove♥

 
Sanctuary, Henry in my ♥

 Greys Anatomy, McDreamy! ;))♥




15. Kvinnlig favoritkaraktär?
Det skulle duuu aldrig ha frågat...


Amanda Tapping, min livsförebild, the queen of scifi and she is just amaziiing!♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Greys Anatomy, Arizona Robbins (Jessica Capshaw är en förebild)

 
Charmed♥


Dessa två söötisar från Glee!♥♥♥




16. Guilty pleasure serier?

...

 
17. Favorit miniserie?
Ser inte sånt..



18. Favoritserie som började tidigare än 2000? 
Charmed, Beverly Hills 90210 och Stargate SG-1 


19. Bästa cast? 
Sanctuary, Glee och Greys helt klaart♥
 


20. Favoritkyss? 
Alla kyssar är söta i de serier jags er påå♥♥♥
 


21. Favoritpar?
Brittana och en massa mer!


22. Favoritserieavslutning? 
Vet inte, Legend of the seeker är den enda jag sett slutet på... 


23. Mest irriterande karaktär?
För tillfället har jag ingen tror jag... Alla de onda i Sanctuary maybee..


24. Bästa citat?
Glee Brittany: "Did you know that dolphins are just gay sharks?"


25. En serie som du planerar att titta på (gammal eller ny)?
Vet intee..

 
26. Största OMG-ögonblick?
Ojoj, det är måååååååånga!♥


27. Bästa pilotavsnitt?

Hmm, Legend of the seeker tror jag nog....


28. Första tv-besatthet?

Jaaa, det är Legend of the seeker, my first one true loove♥



29. Pågående tv-besatthet?

ALLA de jag sagt här uppe, men några till, ska försöka komm aihåg alla:
Sanctuary, Glee, ER, Greys Anatomy, Stargate Sg-1, Charmed, 90210, big bang theory mm.


30. Sorgligaste karaktärsdöd?
Inte så många dör i de serier jag ser på, utom i sanctuary där de dött några ghånger var... Men jag kan nog inte komma på någon...


Puss&hejj♥


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback