♥Emelie Jansson♥

Om mig:
Är som sagt en tjej på 15 år och älskar hästar och hundar, bor i den lilla staden Boden uppe i norrbotten. Rider varje måndag på BRK "Bodens Ridklubb", mina favorit rs-ponnysar är: Pasadena&Amira. Jag har ridit i snart 3 år och jag lär mig ganska snabbt, men själva ridningen är ju inte det viktigaste, jag älskar bara hela miljön i stallet, lukten och allt!
Eftersom att jag är 15 år så ska jag ju snart söka till gymnasium, målet är att komma in på Grans hästlinjen i piteå och ha med en egen ponny. Men vill inte hoppas för mycket ifall det inte händer så jag blir helt depprimerad!
Jag har också en hund som heter Lisa, hon är en Barbet tik på 6 år och är världens finaste vovve, fick henne när hon var två och hon är verligen "One of a milion".

 Här är då min älskii LisaFiisisen!♥

Hejjrrå bloggen, xoxo! :* ♥

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback