Godmorgon!

Idag är det en ny dag, även en lördag.
Det trista är att jag inte har några planer och ska typ bara ta det lugnt, känner mig verkligen för att rida. Vill verkligen ha sköt eller foderhäst till sommarlovet innan man börjar på något gymnasium!
Men, jag ska iallfall gå med hunden och lillebror och hämta lite saker vi glömde igår hos pappa, hehe. Bra koll eller vad? Haha, nej men det var söta lillebror som hade bråttom iväg! Fast jag börjar ju ridskola nu på måndag igen, kulkul! Det enda trista är att jag inte har någon som kan ta bilder när jag rider eller så, men det ska jag ändra på så småning om!
Nu ska jag ut och foto lite med min lillebror, ska även klicka hem en överföringssladd till kameran så ni kan se den! Hejdå, vi ses sen!♥


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback