I love you so hard it hurts.

Haha, skrattade sjukt högt när jag loggade in och hade sjuukt mycket besök på bloggen idag, när jag inte skrivit något. Kanske ska sluta skriva, verkar ju funka, haha.
Antar att jag som vanligt förväntas berätta om min trista dag, med idag vad minsan inte en trist dag! Idag var första ridlektionen för terminen, även om vi inte red, planerade mer med våran nya ridinstruktör om vad vi ska göra och vilka hästar vi gillar att rida och så vidare. Det var mysigt att vara tillbax med min lilla stall-familj, de är verkligen underbara de där småtjejerna!
Imorgon börjar ju skolan desutom, kan faktiskt helt ärligt säga att jag inte saknat det någonting. Tycker verkligen om vilan, men ska sammtidigt bli kul att träffa klassen och alla igen! Har ju träffat en del av dem, men inte så många då jag gillar att vara för mig själv på loven och bara ta igen... Visst låter jag normal?
Ska inte göra er utråkade med allt snack om skolan, vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva om annars, så jag slutar nog, puss på er!


En bild tagen av min kompis Maria som är länkad på bloggen(), det är jag och min hund Lisa, she is my world and i will love her, tills den dagen då jag dör.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback