I will always love you

Blev ingen bloggning ikväll pågrund av att jag var med familjen istället och såg på film. Men sånt borde ni ju förstå va? Jag menar, man sätter ju familjen före allt annat i världen såklart!
Ajja, blev somsagt inte mer intressant än så för ikväll, har ingen nyhet att skriva om. Ska skriva om ridningen igår, fast det får bli imorgon när min hjärna funkar, haha.

Innan jag slutar ger jag er än liten länk till två tjejer som har en blogg, jag känner de inte så bra. Men Tilda som en av dom heter, gjorde min header och de bor i samma stad som jag. Vi träffas i stallet ibland, jag och Tilda iaf, men känner och känner jag inte. Men de har en SUPER bra och intressant blogg, så nu hoppas jag att ni går in och läser!


Detta är Erika och hennes häst Pegasus och till höger är det Tilda på Trine som ägs av en annan tjej.
Länkning:
 http://nlryttare.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Tilda och Erika

Åh tusen tack! ♥

2012-01-18 @ 15:02:31
URL: http://nlryttare.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback